יום חמישי, 24 במאי 2012

"כסף עובר ושווא" - הצגה בהקאמרי

"כסף עובר ושווא" זו ההצגה הכי טובה שהעלה תיאטרון הקאמרי עד היום!


המחזה מוצג בצורה מרתקת וברמה. השחקנים נהדרים ועושים עבודה נפלאה שאין מספיק מילים לתאר (קרן מור ושמואל וילוז'ני בתפקידים הראשיים) והסוף מפתיע עם קתרזיס. 


העלילה מרתקת, סבוכה ומלאת בלגן. ערב אחד, כאשר הבעל נוסע ברכבת חזרה לביתו, הוא מתבלבל בין המזוודה שלו למזוודה אחרת. לאחר שהוא יורד מהרכבת, הוא מגלה לתדהמתו שלקח מזוודה מלאה במיליון יורו (אם לא יותר). לאחר מכן, העלילה רק מסתבכת. הוא מגלה שמי שלקח את מזוודתו בטעות נרצח והושלח לנהר. כאשר גופתו נמשית מהמים, המשטרה סבורה שהנרצח הוא הבעל (וילוז'ני). בה בעת, בעל המזוודה, שהנו מאפיונר מפחיד, מחפש את הבעל והכסף בנרות.


האישה (קרן מור) שנכנעת לטיפה המרה בקושי מתפקדת בסיר הלחץ בו היא מוצאת את עצמה בגלל הכסף. בשלב מסוים, השניים מתחילים להמציא שקרים כדי להחביא את הכסף ומסתבכים מרוב שקרים... החברים שלהם מסתבכים אתם וגם נהג המונית הבלתי נשכח.


זו הצגה שלא תפסיקו לצחוק בה. לא הצלחתי להפסיק והייתי כל הזמן במתח עד הסוף המפתיע.


במידה והקאמרי יחזור להציג את המחזה המאד מוצלח הזה, אני ממליצה לכולם ללכת לצפות בו כי הוא הכי טוב שראיתי עד היום בהקאמרי. חבל שלא כל ההצגות כאלה.


יותר מממליצה.

תגובה 1:

  1. באמת הצגה קורעת מצחוק, קרן מור פשוט שחקנית מוכשרת בטירוף. אני אוהבת לראות אותה גם בסרטים לצפיה ישירה, אבל היא פשוט אוכלת את הבמה.

    השבמחק