יום רביעי, 11 במאי 2011

הצגות טובות בתיאטרון הקאמרי

אם אתם מתלבטים איזו הצגה לראות בהקאמרי, אז אני יכולה להמליץ בחום על "זהב טורקי", הצגה מצחיקה, שנונה, ישראלית, ופשוט כייפית. שמואל וילוז'ני, בין יתר השחקנים הטובים, הופך את ההצגה הטובה להצגה נפלאה. תענוג לצפות בו ולשמוע אותו משחק. ההצגה מלאה בהומור, מתבססת על המחזה "זהב טורקי", אך מותאמת יותר לימינו ומביעה ביקורת על ימינו ועל ארצנו היפה. מומלץ מאד!


הצגה נוספת היא "מכולת", דרמה אנושית מרגשת. הצגה מאד ישראלית, נוגעת ללב ומעניינת. השחקנים מעולים אחד-אחד, גורמים לכם להרגיש כאילו אתם חווים את כל האירועים יחד איתם באותו רגע. ההצגה שווה יותר מאלף מילים של שבח. מומלץ לראות!


"אלוף הבונים" מיועדת לאלה שאוהבים לצפות בהצגה ולצאת ממנה עם יותר שאלות וטרדות מאשר כאשר נכנסו לצפות בה. כך לפחות אני הרגשתי, וזה אחרי שקראתי את המחזה. הצגה עלומה, אלימה מילולית ומלאה בצעקות (כפי שהמחזה כתוב) אך מעניינת מאד. 


"משרתם של שני אדונים" זוהי הצגה קלילה מאד, בדיבורה מזכירה מאד את שפת היום-יום, ומי שרוצה להשתחרר ולצחוק ללא הפסקה זו ההצגה בשבילו. 


"מעגל הגיר הקווקזי" זוהי הצגה מעניינת גם כן, בחלקה השני מלאה בביקורת על הפוליטיקה של ארצנו. מעוררת מחשבה. קטעי השירה מבוצעים להפליא. שחקנים מעולים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה