יום רביעי, 11 במאי 2011

פירוש חלומות

יש מספר דברים שחשוב לדעת על חלומות. דבר ראשון, אף פעם אסור להגיד על חלום שהוא לא טוב, מכיוון שלחלומות יש נטייה להתגשם. במידה ותגידו על החלום שלכם "לא טוב", הוא ייתגשם כלא טוב. כלומר, צריך תמיד להגיד על חלום שהוא "חלום טוב", וכך גם אם במקרה חלמתם משהו לא טוב, הוא ייתגשם כטוב.

חלומות תמיד מתגשמים. יש כאלה שמתגשמים כעבור שלושה ימים, יש שמתגשמים כעבור ארבעה חודשים ויש חלומות שמתגשמים כעבור שנים. 

לכן, גם מאד חושב להקפיד לא לספר את החלומות שלכם לאנשים שאינכם בוטחים בהם, מכיוון שהם יכולים לפרש לכם את החלום בצורה שלילית ובכך להשפיע לרעה עליכם. יש לפרש חלומות תמיד בצורה חיובית, ואם רואים שהפירוש לא הכי חיובי, עדיף להשתמש במונחים נטרליים כדי לפרשו ולהגיד שהוא חלום טוב, למרות הכל.

לאלה המודאגים לגבי חלומות שהם חלמו, אתר שמספק פירושים טובים הוא www.dreams.co.il. אני מתעניינת בעניין החלומות כבר הרבה שנים, קראתי על כך הרבה מאד ספרים ויש לי גם סוגים שונים של ספרים שמפרשים חלומות, תלוי במסורת בה נכתב הספר. כאשר נתקלתי באתר זה, התפלאתי לגלות עד כמה הוא מדייק במרבית הפירושים ומפרש סימנים בחלומות לפי כל מיני מסורות. זהו באמת אתר טוב ומומלץ.

יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים בחלומות שאין עליהם הסכמה, כלומר, סימן אחד בעל שניים או יותר פירושים שונים לגמרי. במקרה כזה, כדאי לבדוק את כל הפירושים לגבי מה שחלמתם ולראות איזה מהפירושים מתאים למקרה הספציפי שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה