יום חמישי, 24 במאי 2012

בואו לאכול איתי - ישראל

"בואו לאכול איתי - ישראל" זה נסיון לחקות את התכנית הבריטית המוצלחת "Come Dine With Me", אשר עליה כתבתי בעבר. גם היא מוצגת מדי יום בשעה 19:00 בערוץ 11.


בהתחשב בחברה וברמה הישראלת, התכנית בסדר. המארחים סבירים והאוכל שהם מכינים סביר גם כן (אם כי לא משהו שמושך את הצופה לנסות להכין גם). כמובן שיש מארחים מוזרים ולא נעימים, אבל בסך הכל סביר. נושאי השיחה בין האנשים לא מי יודע מה, אבל זה לא מפתיע, והמריבות והצעקות זה משהו שהיה עלינו לצפות מהציבור הישראלי.


ואם יש משהו שעוד פחות מוצא חן בעיניי בתוכנית הזאת אז זה הדובר-קריין בתוכנית שעושה עבודה עלובה בנסותו לחקות את הקריין הבריטי המיומן. ההבדל בין השניים הוא שהבריטי יודע לא לחרוג מגבולות העלבון ואילו הישראלי לא מפסיק להעליב ולרדת על המארחים והמתארחים. כמו כן, לקריין יש קול לא נעים וכל הזמן לשמוע אותו יורד על האנשים מאד מעצבן. הוא עושה את זה גם בצורה מאד לא נעימה וכמעט אף פעם לא אומר משהו אובייקטיבי או חיובי. מאד לא נעים לצפות כך בתוכנית.


לישראל יש עוד דרך ארוכה עד שהיא תצליח להציג את התוכנית בצורה שתמשוך ולא תדחה צופים. אישית, לא נראה לי שאצפה עוד בתוכנית. התאכזבתי. אחכה לעונה הבריטית החדשה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה