יום שלישי, 28 ביוני 2011

The British Library

הספריה הבריטית, The British Library, היא אחת הספריות היפיפיות והנוחות ביותר שיצא לי לבקר בהן. במידה ויש בכוונתכם לבקר בה גם ואתם תוהים מה צריך לעשות לשם כך, תקראו את הפרסום הזה.


קודם כל, יש להירשם לספריה דרך האתר של הספריה הבריטית (שכשמה, נמצאת באנגליה, לונדון) ולקבל מספר קורא reader pass, זה יקצר לכם את התהליך כשתגיעו כבר לספריה: http://www.bl.uk/reshelp/inrrooms/stp/register/stpregister.html 


אחרי שנרשמתם וקבלתם מספר, כפי שיהיה כתוב לכם, תצטרכו להכנס לקטלוג ולהזמין ספרים. בדרך זו תוכלו לבדוק אם המספר שקבלתם נקלט כמו שצריך והאם הספרים שאתם צריכים אכן נמצאים שם: http://www.bl.uk/reshelp/findhelprestype/catblhold/all/allcat.html


לאחר שכל זה עבד לכם כמו שצריך, עכשיו צריך להתכונן לנסיעה לשם ולהרשמה במקום. הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת לכם הוא לדאוג להביא תעודת זהות או רשיון נהיגה על מנת לאמת את הכתובת שלכם. בלי זה לא תוכלו להיכנס לספריה לא משנה מה. באותה המידה חשוב להביא כרטיס אשראי או דרכון על מנת לאמת את החתימה שלכם. בלי זה גם לא תוכלו להכנס לספריה לא משנה מה. כמו כן, אם יש לכם תעודת סטודנט תביאו גם אותה. 


אחרי שתקבלו את כרטיס הכניסה לספריה, קחו בחשבון את העובדה שמותר לצלם אך ורק 5% מכל ספר וזאת באישור מהאחראי על הצילום שם. כלומר, אם אתם מגיעים לספריה דעו לכם שתצטרכו לשבת שם ולקרוא במקום. ואם תחליטו לצלם משהו קחו בחשבון שלצלם עמוד אחד עולה 22p, ומותר לצלם רק עמוד אחד בכל דף. קחו את ההוצאות האלה בחשבון, תופתעו לגלות כמה כסף בזבזתם על מעט צילומים. זאת רק לאחר שתקבלו אישור מהאחראי על הצילום באזור מכונות הצילום. מאד מקפידים שם על זה.


עכשיו כשאתם מוכנים - צאו לדרך!


ושיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה