מה קורה כשנותן השירות מתאם איתך זמן מסויים ולא מגיע עקב כל מיני סיבות ותירוצים שלא קשורים לעצם העניין?
מסתבר שיש חוק טכנאים אבל הוא לא חל על הסכם בין ספק לצרכן אלא רק במקרים הבאים:
א. שירות שניתן במסגרת 'תקופת האחריות' למוצר לאחר רכישתו.
ב. חוזה למתן שירות כאשר מתן השירות מותנה בתקינותו של מוצר שנמצא אצל הצרכן (למשל, תיקון ממיר שדרכו נקלטים שידורי טלוויזיה המתבצע ע"י טכנאי שנשלח ע"י ספקית השירות).
כלומר הוא מתאים בעיקר למי שתיאם תיקון של מודם של בזק, או מקלט של YES.
מסתבר שיש חוק טכנאים אבל הוא לא חל על הסכם בין ספק לצרכן אלא רק במקרים הבאים:
א. שירות שניתן במסגרת 'תקופת האחריות' למוצר לאחר רכישתו.
ב. חוזה למתן שירות כאשר מתן השירות מותנה בתקינותו של מוצר שנמצא אצל הצרכן (למשל, תיקון ממיר שדרכו נקלטים שידורי טלוויזיה המתבצע ע"י טכנאי שנשלח ע"י ספקית השירות).
כלומר הוא מתאים בעיקר למי שתיאם תיקון של מודם של בזק, או מקלט של YES.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה