יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

Come Dine With Me בואו לאכול איתי

אני רוצה להמליץ על תכנית אוכל מאד חביבה שמשודרת מדי ערב בערוץ הראשון. למען האמת, איני צופה בערוץ הראשון כמעט אף פעם, אלא שערב אחד בעודי מזפזפת בין הערוצים נתקלתי בתכנית "בואו לאכול איתי Come Dine With Me". מאד נהניתי ממנה וכמובן שאמשיך לעקוב אחרי המתרחש בה.

מדובר בתכנית בריטית, שבה אנשים שאוהבים לבשל, נפגשים עם אנשים דומים במשך שבוע, שבו כל אחד מהם מזמין את היתר לארוחת ערב שכל אחד מהם מכין. אחרי כל ארוחה, כל אחד מהחברים לקבוצה מחווה דעה על הארוחה ונותן ניקוד. מי שמקבל את הניקוד הכי גבוה מבין כולם במשך שבוע זוכה ב1000 ליש"ט. 

אני אוהבת את תהליך הבישול בתכנית, כי מדובר בבשלנים חובבנים וכל אחד מבשל בדרכו (לא יכולה לומר שאני מתלהבת ממה שמבשלים שם). ובתור בשלנית, אותי זה מעניין. כמו כן, אני נהנית לצפות באינטראקציה שבין חברי הקבוצה. בהיותם בריטים, הם מאד מתורבתים ומנומסים ושיחות החולין שלהם גם חביבות, שלא לדבר על ההומור הבריטי השנון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה